15/4/2024

LIWLIG Group Oy ostaa pohjoismaiden johtavan norjalaisen luksustapahtumien järjestäjän Off Piste AS:n

LIWLIG Groupin yrityskauppa avaa konsernille kokonaan uuden segmentin pohjoismaisilla markkinoilla – valtaosa norjalaisen Off Piste AS:n asiakkaista on varakkaita yksityishenkilöitä Norjasta, Ruotsista ja maailmalta

LIWLIG Group on ostanut 8. huhtikuuta 2024 enemmistön norjalaisen Off Piste AS:n osakkeista. Yritys on Norjan tunnetuin ja koko pohjoismaiden suurin luksustapahtumien järjestäjä. Yrityksen asiakkaita ovat yksityishenkilöt sekä valikoidut yritykset, jotka haluavat tarjota tärkeimmille sidosryhmille erittäin räätälöityjä ja äärimmäisen tasokkaita tapahtumia ympäri maailman.

Maailmanlaajuinen kysyntä luksuspalveluille kasvaa lisääntyneen globaalin vaurauden, personoitujen kokemusten suosion ja sosiaalisen median vaikutuksen vuoksi. Myös kuluttajien arvojen muutos kohti aitoutta ja kestävyyttä, ja siirtyminen muistettavien kokemusten kuluttamiseen tavallisten tavaroiden sijaan kasvattavat kysyntää.

”Olemme lähes 30 vuoden aikana rakentaneet poikkeuksellisen hienon yhtiön ja meillä on jo vahva asiakaskunta Norjassa ja Ruotsissa, ja koemme asiakkaidemme suunnasta kasvavaa kiinnostusta ainutlaatuisia palveluitamme kohtaan. Sekä Suomi että Tanska ovat jännittäviä markkinoita, joihin meidän on nyt helpompi laajentua”, sanoo Jan Axel Syberg, Off Pisteen toimitusjohtaja.

”Off Pisteessä olemme löytäneet jotain todella ainutlaatuista - vaikuttavan tiimin, jolla on kontaktit ja tarjooma asiakasryhmiin, jotka ovat uusia meille. Vaikka ”luksus”-sanalla on Suomessa joskus huono kaiku, maailmalla asia on päinvastoin. Tämä segmentti on valtavassa kasvussa ja pohjoismaiset arvot omaavalla yhtiöllä on tässä ainutlaatuinen kasvun mahdollisuus.

Odotamme innolla, että pääsemme tutustumaan kunnolla kaikkiin Off Pisteen työntekijöihin, ja esittelemään yrityksen muille Liwlig-toimistoille ja heidän asiakkailleen ja päinvastoin”, sanoo Timo Aalto, Liwlig Groupin perustajaosakas ja konserninjohtaja.

Off Piste lyhyesti: Perustettu helmikuussa 1996 18 työntekijää Oslossa Yritys tarjoaa elämyksiä yritysasiakkaille ja yksityishenkilöille Tyypillisiä tarjottavia tapahtumaelämyksiä ovat häät, juhlat, syntymäpäivät, kick-offit ja matkat On järjestänyt yli 2 000 elämystä yli 45 maassa perustamisestaan lähtien Asiakkaat jakautuvat 50 / 50 yritysasiakkaiden ja yksityishenkilöiden kesken. 2023: Liikevaihto 142 miljoonaa Norjan kruunua, tulos 14,3 miljoonaa Norjan kruunua Odotettu liikevaihto vuonna 2024: 160 miljoonaa Norjan kruunua

LIWLIG Group lyhyesti: LIWLIG Group on pohjoismaiden johtava tapahtumakonserni, joka koostuu Suomen, Norjan, Tanskan ja Ruotsin johtavista tapahtumatoimistoista; TAPAUS Oy, EVENTYR NINE YARDS AB, 6.SANS AS, GYRO AS ja WELCOME A/S. Yrityskaupan myötä LIWLIG-konserni työllistää yli 330 henkilöä pohjoismaissa ja sen pro forma -liikevaihto oli 110 miljoonaa euroa vuonna 2023.

Lisätietoja Timo Aalto Liwlig Group CEO timo.aalto@liwlig.com p.0400801205

Pitkä peli-Vierailu terapialeirillä Ukrainassa

20/11/2024

2024 Pitkästä Pelistä kerätyillä varoilla tuimme ukrainalaisen NGO Volunteer Hundred -organisaation järjestämää mielenterveyteen keskittynyttä leiriä. Terapialeiri järjestettiin perheille, jotka ovat menettäneet läheisiään hyökkäyssodan aikana.

TAPAUS muuttaa nimensä osana Pohjoismaista brändiuudistusta: uusi nimi on LIWLIG

7/11/2024

Pohjoismaiden johtava tapahtumatoimisto TAPAUS muuttaa nimensä osana brändiuudistusta. Yhtiön nimi on jatkossa LIWLIG.

Meeting Design - Turning Moments into Momentum

24/9/2024

Kuinka lisätä tapahtumien ja brändikokemusten vaikuttavuutta? Tämän kysymyksen äärellä olemme viettäneet aikaa viime aikoina. Meeting Designer Hans Karlsson kirjasi ajatuksiaan artikkelissaan.

LIWLIG Group Oy ostaa pohjoismaiden johtavan norjalaisen luksustapahtumien järjestäjän Off Piste AS:n

15/4/2024

LIWLIG Groupin yrityskauppa avaa konsernille kokonaan uuden segmentin pohjoismaisilla markkinoilla – valtaosa norjalaisen Off Piste AS:n asiakkaista on varakkaita yksityishenkilöitä Norjasta, Ruotsista ja maailmalta

Brändikokemukset - Osa 4

23/2/2024

Blogisarjan neljännessä osassa pohdimme, miten brändikokemusta voidaan pyrkiä syventämään aistihavaintojen ja oppimisen tasolta aitoon tunneyhteyteen.

Brändikokemukset - Osa 3

6/10/2023

Viisiosaisen blogisarjan kolmannessa osassa kerromme kuinka hyvin tehty brändikokemus ohjaa ja kouluttaa ihmisten toimintaa.

LIWLIG - POHJOISMAINEN TAPAHTUMAMARKKINOINTITOIMISTO // SUOMI - RUOTSI - NORJA - TANSKA - GLOBAALI

YHTEYSHENKILÖT