5/2/2025

LIWLIG tarttuu elämystrendiin ja kääntää sen mahdollisuudeksi asiakkailleen

LIWLIG tuo Triplan kauppakeskukseen showroomin, joka yhdistää fyysisen ja digitaalisen asiakaskokemuksen vaikuttavaksi kokonaisuudeksi

Elämme kokemustaloudessa, jossa ihmiset tavoittelevat elämyksiä ja jaettuja kokemuksia enemmän kuin materiaa ja asioita. Brändeille tämä on tarkoittanut kasvavia panostuksia kokemukselliseen markkinointiin ja saanut muotonsa mm.kokemuksellisina liiketiloina, showroomeina ja vierailukeskuksina. LIWLIG päätti tarttua tähän trendiin ja esittelee asiakkailleen Triplan kauppakeskuksessa demo-showroomin, jossa tutustutaan kokemuksellisten tilojen mahdollisuuksiin ja siihen, miten brändin ympärille rakennetaan kokonaisvaltainen elämys yhdistämällä fyysisen ja digitaalisen kokemuksen mahdollisuudet.

“Nykyiset trendit vähittäiskaupan tiloissa ja B2B-myynnissä korostavat osallistavien, immersiivisten kokemusten merkitystä. Triplaan rakennettu Space Odyssey -showroom on taidonnäytteemme tämän kaltaisten toteutusten mahdollisuuksista. Kokemukset ovat mahdollisuuksia niin B2B- kuin B2C -brändeille ja ne tarjoavat uudenlaisen ulottuvuuden brändikohtaamiseen ja brändiin sitoutumiseen. Kokemuksellinen tila yhdistää parhaimmillaan digitaalisen ja perinteisen asiakaskokemuksen parhaat puolet, joka on tämän päivän uusi musta”, kommentoi Salla Komulainen, LIWLIG Finlandin kokemuksellisten tilojen liiketoimintajohtaja. 

Space Odyssey on demonstraatio brändin, tarinankerronnan ja teknologian yhteispelistä. Tilassa esitellään ratkaisuja yritysten omiin showroomeihin, toimistotiloihin, messuille tai tuotedemoihin ja -esittelyihin.

“Brändien, jotka eivät tyypillisesti hyödynnä kivijalkaliikkeitä tai fyysisiä tiloja asiakaskohtaamisissa, voi olla vaikea hahmottaa sitä, miten he voisivat niistä hyötyä ja mitä kokemuksellisuus voisi heidän tapauksessaan tarkoittaa. Näiden mahdollisuuksien oivaltamisen helpottamiseksi olemme pystyttäneet Space Odysseyn - tutkimus- ja tutustumismatkan elämysten saloihin, kaikille brändeille. Me uskomme, että oikea tapa oivaltaa kokemuksen voima, on kokea se itse”, jatkaa Komulainen.

LIWLIG haluaa haastaa brändit miettimään miten fyysisen ja digitaalisen rajapinnan yhdistäminen voisi edesauttaa asiakkaan sitoutumista ja on valmis mullistamaan tavan, jolla brändit kommunikoivat.

“Kokemukset ovat liiketoimintamme ytimessä ja tilallinen vaikuttaminen on kokemusten yksi muoto. Olen iloinen siitä, miten innoissaan asiakkaamme ovat olleet tästä mahdollisuudesta lähteä tälle tutkimusmatkalle. Kahden viikon aikana n. 50 asiakayritystämme pääsevät kokemaan Space Odysseyn ja inspiroitumaan kanssamme”, kertoo LIWLIG Finlandin toimitusjohtaja Mikael Castrén.

Toteutus on nähtävillä kutsuvieraille kauppakeskus Triplassa kevään 2025 aikana.

Lisätiedot ja yhteydenotot: 

Salla Komulainen

Business Director, LIWLIG Finland

+358 40 525 3608

salla.komulainen@liwlig.fi

LIWLIG palkkasi tapahtuma-alan ensimmäisen yhteiskuntasuhdejohtajan

4/3/2025

LIWLIG palkkasi tapahtuma-alan ensimmäisen yhteiskuntasuhdejohtajan - Pohjoismaiden johtava tapahtumatoimisto vahvistaa julkisen sektorin yhteistyötä ja asiakkuuksia Maria Sahlstedtin johdolla

LIWLIG tarttuu elämystrendiin ja kääntää sen mahdollisuudeksi asiakkailleen

5/2/2025

LIWLIG tuo Triplan kauppakeskukseen kokemuksen, jota perinteinen markkinointi ei pysty tarjoamaan

Muutos LIWLIG Finlandin kaupallisessa johdossa

15/1/2025

LIWLIG Finlandin kaupallinen johtaja vaihtuu, kun yhtiön nykyinen kaupallinen johtaja Hannu Takala väistyy ja uutena kaupallisena johtajana aloittaa Aleksi Salminen.

LIWLIG Group vahvistaa asemaansa Ruotsissa hankkimalla PS Occasion AB:n

27/11/2024

Pohjoismaiden johtava tapahtumatoimisto, suomalaislähtöinen LIWLIG Group, on ilmoittanut hankkineensa ruotsalaisen PS Occasion AB:n. Yritys on äskettäin valittu Vuoden toimistoksi 2024 Ruotsissa.

Pitkä peli-Vierailu terapialeirillä Ukrainassa

20/11/2024

2024 Pitkästä Pelistä kerätyillä varoilla tuimme ukrainalaisen NGO Volunteer Hundred -organisaation järjestämää mielenterveyteen keskittynyttä leiriä. Terapialeiri järjestettiin perheille, jotka ovat menettäneet läheisiään hyökkäyssodan aikana.

TAPAUS muuttaa nimensä osana Pohjoismaista brändiuudistusta: uusi nimi on LIWLIG

7/11/2024

Pohjoismaiden johtava tapahtumatoimisto TAPAUS muuttaa nimensä osana brändiuudistusta. Yhtiön nimi on jatkossa LIWLIG.

LIWLIG - POHJOISMAINEN TAPAHTUMAMARKKINOINTITOIMISTO // SUOMI - RUOTSI - NORJA - TANSKA - GLOBAALI