LIWLIG tuo Triplan kauppakeskukseen showroomin, joka yhdistää fyysisen ja digitaalisen asiakaskokemuksen vaikuttavaksi kokonaisuudeksi
Elämme kokemustaloudessa, jossa ihmiset tavoittelevat elämyksiä ja jaettuja kokemuksia enemmän kuin materiaa ja asioita. Brändeille tämä on tarkoittanut kasvavia panostuksia kokemukselliseen markkinointiin ja saanut muotonsa mm.kokemuksellisina liiketiloina, showroomeina ja vierailukeskuksina. LIWLIG päätti tarttua tähän trendiin ja esittelee asiakkailleen Triplan kauppakeskuksessa demo-showroomin, jossa tutustutaan kokemuksellisten tilojen mahdollisuuksiin ja siihen, miten brändin ympärille rakennetaan kokonaisvaltainen elämys yhdistämällä fyysisen ja digitaalisen kokemuksen mahdollisuudet.
“Nykyiset trendit vähittäiskaupan tiloissa ja B2B-myynnissä korostavat osallistavien, immersiivisten kokemusten merkitystä. Triplaan rakennettu Space Odyssey -showroom on taidonnäytteemme tämän kaltaisten toteutusten mahdollisuuksista. Kokemukset ovat mahdollisuuksia niin B2B- kuin B2C -brändeille ja ne tarjoavat uudenlaisen ulottuvuuden brändikohtaamiseen ja brändiin sitoutumiseen. Kokemuksellinen tila yhdistää parhaimmillaan digitaalisen ja perinteisen asiakaskokemuksen parhaat puolet, joka on tämän päivän uusi musta”, kommentoi Salla Komulainen, LIWLIG Finlandin kokemuksellisten tilojen liiketoimintajohtaja.
Space Odyssey on demonstraatio brändin, tarinankerronnan ja teknologian yhteispelistä. Tilassa esitellään ratkaisuja yritysten omiin showroomeihin, toimistotiloihin, messuille tai tuotedemoihin ja -esittelyihin.
“Brändien, jotka eivät tyypillisesti hyödynnä kivijalkaliikkeitä tai fyysisiä tiloja asiakaskohtaamisissa, voi olla vaikea hahmottaa sitä, miten he voisivat niistä hyötyä ja mitä kokemuksellisuus voisi heidän tapauksessaan tarkoittaa. Näiden mahdollisuuksien oivaltamisen helpottamiseksi olemme pystyttäneet Space Odysseyn - tutkimus- ja tutustumismatkan elämysten saloihin, kaikille brändeille. Me uskomme, että oikea tapa oivaltaa kokemuksen voima, on kokea se itse”, jatkaa Komulainen.
LIWLIG haluaa haastaa brändit miettimään miten fyysisen ja digitaalisen rajapinnan yhdistäminen voisi edesauttaa asiakkaan sitoutumista ja on valmis mullistamaan tavan, jolla brändit kommunikoivat.
“Kokemukset ovat liiketoimintamme ytimessä ja tilallinen vaikuttaminen on kokemusten yksi muoto. Olen iloinen siitä, miten innoissaan asiakkaamme ovat olleet tästä mahdollisuudesta lähteä tälle tutkimusmatkalle. Kahden viikon aikana n. 50 asiakayritystämme pääsevät kokemaan Space Odysseyn ja inspiroitumaan kanssamme”, kertoo LIWLIG Finlandin toimitusjohtaja Mikael Castrén.
Toteutus on nähtävillä kutsuvieraille kauppakeskus Triplassa kevään 2025 aikana.
Lisätiedot ja yhteydenotot:
Salla Komulainen
Business Director, LIWLIG Finland
+358 40 525 3608