27/11/2024

LIWLIG Group vahvistaa asemaansa Ruotsissa hankkimalla PS Occasion AB:n

Pohjoismaiden johtava tapahtumatoimisto, suomalaislähtöinen LIWLIG Group on hankkinut ruotsalaisen PS Occasion AB:n. Yritys on äskettäin valittu Vuoden toimistoksi 2024 Ruotsissa. Tämä strateginen siirto vahvistaa Liwligin asemaa pohjoismaisena tapahtuma-alan markkinajohtajana, erityisesti Ruotsissa, joka on alueen suurin markkina.

PS Occasion tunnetaan innovatiivisesta lähestymistavastaan, intohimoisista ihmisistään ja luovuudestaan. Yritys tuo nyt palkitun asiantuntemuksensa osaksi Liwligin pohjoismaista palvelumallia. Yrityskauppa tukee Liwligin missiota tarjota merkityksellisiä kokemuksia korostaen samalla luovuutta, brändin johdonmukaisuutta ja kestävyyttä.

Marie Lasota, PS Occasionin toimitusjohtaja, jakoi innostuksensa liittymisestä Liwligiin: 

"Liwligiin liittyminen on meille upea mahdollisuus. Olemme ylpeitä rakentamastamme luovasta kyvykkyydestä, ja tämä kumppanuus mahdollistaa visiomme ja läsnäolomme laajentamisen läpi pohjolan. Liwligin arvot vastaavat läheisesti omiamme, ja yhdessä tulemme uudistamaan tapahtuma-alan tulevaisuutta."

LIWLIG Groupin toimitusjohtaja Timo Aalto korosti yrityskaupan strategista merkitystä: 

"PS Occasion tuo ryhmäämme tuoreen ja innovatiivisen näkökulman poikkeuksellisella luovuudellaan. Heidän asiantuntemuksensa ja rohkea lähestymistapansa tapahtumiin ja brändikokemuksiin vahvistavat entisestään valmiuksiamme erityisesti Ruotsissa. PS Occasion yhdessä LIWLIG Swedenin kanssa muodostavat osaamiskeskittymän, jollaista Ruotsin tapahtumamarkkinoilla ei ole koskaan aiemmin nähty!

LIWLIG Group LIWLIG on pohjoismainen tapahtumatoimisto, joka tuo ihmisiä yhteen vaikuttavien ja luovien kokemusten kautta. Yritys toimii Ruotsissa, Tanskassa, Norjassa ja Suomessa ja lanseerasi äskettäin “All Access” -palvelukonseptin nivoen yhteen alan parhaan osaamisen ja laajentuneen palvelutarjooman kaikista maista. LIWLIG työllistää yli 370 tapahtuma-alan ammattilaista, ja sen liikevaihtoennuste vuodelle 2024 on 150 miljoonaa euroa.

PS Occasion PS Occasion AB on ruotsalainen tapahtumatoimisto, joka tunnetaan edistyksellisestä luovuudestaan. Yritys työllistää noin 50 työntekijää Tukholmassa ja sillä on yli 20 vuoden kokemus alalta. PS Occasionin liikevaihtoennuste vuodelle 2024 on noin 200 miljoonaa Ruotsin kruunua. PS Occasionin asiakkaisiin lukeutuvat muun muassa KPMG, Telia, EQT, Kronans Apotek ja Business Sweden.

Lisätiedot, yhteydenotot ja haastattelut: 

Timo Aalto, Group CEO                                             LIWLIG Group                                                                 +358 400 801 205 timo.aalto@liwlig.com   

Marie Lasota, CEO PS Occasion +46 70 196 1011 marie.lasota@psoccasion.se

LIWLIG Group vahvistaa asemaansa Ruotsissa hankkimalla PS Occasion AB:n

27/11/2024

Pohjoismaiden johtava tapahtumatoimisto, suomalaislähtöinen LIWLIG Group, on ilmoittanut hankkineensa ruotsalaisen PS Occasion AB:n. Yritys on äskettäin valittu Vuoden toimistoksi 2024 Ruotsissa.

Pitkä peli-Vierailu terapialeirillä Ukrainassa

20/11/2024

2024 Pitkästä Pelistä kerätyillä varoilla tuimme ukrainalaisen NGO Volunteer Hundred -organisaation järjestämää mielenterveyteen keskittynyttä leiriä. Terapialeiri järjestettiin perheille, jotka ovat menettäneet läheisiään hyökkäyssodan aikana.

TAPAUS muuttaa nimensä osana Pohjoismaista brändiuudistusta: uusi nimi on LIWLIG

7/11/2024

Pohjoismaiden johtava tapahtumatoimisto TAPAUS muuttaa nimensä osana brändiuudistusta. Yhtiön nimi on jatkossa LIWLIG.

Meeting Design - Turning Moments into Momentum

24/9/2024

Kuinka lisätä tapahtumien ja brändikokemusten vaikuttavuutta? Tämän kysymyksen äärellä olemme viettäneet aikaa viime aikoina. Meeting Designer Hans Karlsson kirjasi ajatuksiaan artikkelissaan.

LIWLIG Group Oy ostaa pohjoismaiden johtavan norjalaisen luksustapahtumien järjestäjän Off Piste AS:n

15/4/2024

LIWLIG Groupin yrityskauppa avaa konsernille kokonaan uuden segmentin pohjoismaisilla markkinoilla – valtaosa norjalaisen Off Piste AS:n asiakkaista on varakkaita yksityishenkilöitä Norjasta, Ruotsista ja maailmalta

Brändikokemukset - Osa 4

23/2/2024

Blogisarjan neljännessä osassa pohdimme, miten brändikokemusta voidaan pyrkiä syventämään aistihavaintojen ja oppimisen tasolta aitoon tunneyhteyteen.

LIWLIG - POHJOISMAINEN TAPAHTUMAMARKKINOINTITOIMISTO // SUOMI - RUOTSI - NORJA - TANSKA - GLOBAALI

YHTEYSHENKILÖT